sâmbătă, august 11, 2007

Potius sero quam numquam

(este mai bine mai tarziu ca niciodata)
Politica este un animal cu 5 sau 6 capete, cam 20 de guri si cateva milioane de perechi de ochi si urechi. La inceput am invatat sa urasc politica si am ramas cu aceasta nobila senzatie impregnata in simturi, mai ales in miros (cand aflu ce s-a mai intamplat in politica, vesnic imi miroase). Dar societatea a devenit intelepta ca o oaie ce-si urmeaza magarul in prapastie. Cum as putea intelege o realitate atat de sumbra? La nivel de individ exista spirit, intelepciune, sentiment si totul se anuleaza la nivel de turma. Sa fie vorba doar de refuzul cetateanului de a se implica?
Datoria civica a cetateanului...
Mi-am facut si eu un blog pentru a incerca sa-mi fac datoria de cetatean, pentru a ma implica. Am sa incerc sa postez aici tot ce am de spus asupra realitatii in care traiesc.

Niciun comentariu: