joi, septembrie 06, 2007

inverto



(a răstălmăci)
Dan Voiculescu a demisionat din Senat. Presedintele PC Dan Voiculescu a anuntat, astazi, ca demisioneaza din Senat pe motiv ca nu si-a putut respecta angajamentele fata de electorat, din motive independente de vointa sa. Dan Voiculescu a anuntat anterior ca va demisiona din Senat, daca nu va reusi sa obtina sprijin politic pentru promovarea proiectelor sale referitoare la prelungirea contractelor chiriasilor din casele nationalizate, reducerea TVA-ului pentru produsele alimentare, fondul de solidarizare pentru pensonari si neimpozitarea profitului reinvestit. El nu a obtinut sprijin din partea premierului si nici din partea UDMR, iar anuntul a fost facut dupa consultarile cu liderul PSD, Mircea Geoana.

Am crezut că este unul dintre puţinele cazuri de bun simţ în politica românească. M-am mirat. Venea dintr-o direcţie pe care nu o intuiam. Apoi comentariul a alunecat firesc spre dosarele de PP (cum prescurtează dl. Ticu Dumitrescu colaborarea cu serviciul Securităţii Statului ca Poliţie Politică) şi am început să înţeleg. "Decizia CNSAS nu a afectat…". Aici este deci buba. A demisionat pentru a nu se face mare tam-tam când vor veni deciziile de la tribunal. Când vocea prezentatoarei a lunecat spre "Dan Voiculescu a mai menţionat că demisia sa din Senat nu echivalează cu retragerea din viata politică şi că se va implica mai mult în activitatea partidului… alegeri europene… va reveni în Senat.", nu a mai fost nici un dubiu. Tare aş fi vrut şi eu un semn de decenţă în politica asta românească, măcar o dată.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si eu as fi dorit sa vad decenta. :)