miercuri, octombrie 03, 2007

aequalis



(egal)
În timp ce mă loveam la cap de pragul de sus, am avut următoarea revelaţie transmisă telepatic de un călugăr tibetan. Desigur, o revelaţie extrasenzorială nu are nimic de a face cu realitatea şi cu lumea subtilă, este chiar paralelă cu lumea reală şi nu este niciodată "co-incidentă".
Procurorii Secţiei de Urmărire Penală şi Criminalistică din cadrul Parchetului Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie au descoperit că mafia hoţilor de telefoane mobile merge până la vârf. Flagrantul dezvăluie momentul în care preşedintele fură un telefon mobil pentru a-şi plăti factura, destul de mare, de la magazinul Selgros, acesta s-a dezvinovăţit spunând că a crezut că telefonul mobil era de fapt un aparat foto de unică folosinţă. El şi-a cerut scuze reporterului Andreea Pană pentru confuzia iscată, i-a explicat că-şi dorea de mult timp o poză "la cumpărături" pentru viitoarele afişe electorale.
În ceea ce priveşte apelativul "păsărică", un grup de cercetători australieni au constatat că domnul preşedinte a avut un fel de efect Tourette relativ la numele ziaristului Antenei 1, pană-păsărică.
Până a se ajunge la această concluzie evidentă, 200 de mascaţi au năvălit înarmaţi până-n dinţi în Palatul Cotroceni pentru a-l aresta pe infractor. Evident, au întâlnit revolta instituţională a SPP.

Vorbind serios acum, aştept ca toţi cetăţenii României să fie egali. Aştept ca instituţiile din România să se poarte egal cu toţi cetăţenii ei.
Eu mă întreb de ce Clubul Român de Presă a depus plângerea la Parchetul Judecătoriei Sectorului 1, respectiv la Parchetul General. De ce nu a depus cetăţeanul Andreea Pană o plângere la secţia de poliţie pe teritoriul căreia s-a întâmplat încălcarea legii, un cetăţean care depune o plângere împotriva cetăţeanului Traian Băsescu? Îmi poate spune cineva de ce domnişoara Andreea Pană nu este "simplu cetăţean" şi este reprezentată de Clubul Român de Presă şi de ce domnul Traian Băsescu nu este tratat şi el ca simplu cetăţean şi este nevoie de Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. Oare nu suntem toţi la fel, adică oameni, adică cetăţeni?
Cât timp funcţia face, şi de o parte şi de alta, pe unii cetăţeni "mai egali decât alţii"... înţeleg că pot face şi eu satiră publică vis-a-vis de ei, pentru că mă simt lezat şi eu, un simplu cetăţean, în drepturile mele care nu sunt chiar egale cu drepturile lor.
Iată ştirea pe care am “ridicat-o” din ziarul Interesul Public varianta online (http://www.interesulpublic.ro/)
Preşedintele Traian Băsescu va fi anchetat de procurorii Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, în urma plângerii penale depuse de Clubul Român de Presă. Plângerea formulată de CRP împotriva lui Băsescu după ce acesta i-a luat telefonul mobil unei jurnaliste, va fi cercetată de procurorii Secţiei de Urmărire Penală şi Criminalistică din cadrul Parchetului Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie. Conform purtătorului de cuvânt al Parchetului Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Robert Cazanciuc, dosarul a ajuns la registratura instituţiei, dar nu a fost încă repartizat unui procuror. Iniţial, plângerea a fost depusă la Parchetul Judecătoriei Sectorului 1, dar procurorii de aici şi-au declinat competenţa către Parchetul General.










5 comentarii:

Anonim spunea...

Eu zic ca o sa astepti mult si bine. Dar poti sa astepti. De cand esti idealist? Chiar crezi ca cetatenii acestei lumi (caci nu e vorba doar de noi), vor fi vreodata tratati la fel? Niciodata.
PS. Pozele sunt super.

Anonim spunea...

Nimeni nu renunţă de bună voie la ce a câştigat deja... dar pot fi siliţi. Democraţia trebui impusă şi cu forţa, dacă este nevoie.

Anonim spunea...

eu daca sunt fotografiat fara permisiunea mea explicita, iau daca pot aparatul si-l distrug sau daca nu ma enervez doar scot filmul. La un telefon mobil fiind necesare unele cunostinte care nu sunt obligatorii il distrug si cred ca sunt in dreptul meu. eventual apoi daca imi trece supararea si daca vreau eu cumpar altul nou si-l fac cadou idioatei9idiotului) in cauza.

Da, dar eu nu sunt presedinte, deci mediatic lucrurile se judeca diferit pe cand penal sunt sau nu presedinte este acelasi lucru.

Anonim spunea...

Clubul Român de Presă? Si CTP, ca sa nu mai vorbim de "pasarica" ar fi - dupa voi - ziaristi (?)... atunci Cortigiani, vil razza danata, sta bine si pe postul tau!
buonanotte!

Anonim spunea...

@ viviana
Nu am înţeles ce ai vrut să spui?
În primul rând care "noi"? La cine te referi cu acel "după voi"? Eu nu vorbesc decât în numele meu.
În al doilea rând, afirmaţia ta era că Clubul Român de Presă, CT Popescu şi domnişoara Pană nu sunt ziarişti sau că sunt ziarişti. Nici aici nu prea se înţelege.

Trimiterea la acel clip stă de mult timp pe blogul meu :)
http://giconet.blogspot.com/2007/08/festivitas.html

viviana, te-as ruga dacă ai fi mai clară în ceea ce vrei să spui, eu sunt mai bătut în cap, nu pricep aluziile fine.