marți, octombrie 09, 2007

praefero colloquium



(anticipare congres)
Iliescu nu pare să arate că a acceptat oferta de pace rostită printre dinţi de către Mircea Geoană. Să pare că liderul de onoare al PSD este foarte nemulţumit de cum este condus partidul său de liderul actual al partidului său. Îndrăznesc să cred că adevărata nemulţumire nu are nici o legătură cu moţiunea de cenzură şi nici cu eşecul referendumului contra preşedintelui. Poate că are legătură cu scăderea dramatică a partidului în sondaje. De altfel Ion Iliescu şi-a exprimat foarte clar părerea relativ la reacţia pe care a avut-o Mircea Geoană la adresa sa pentru că a “îndrăznit” o poziţie contrară de cea impusă grupului parlamentar PSD de către vârful politicii social-democrativă.
"Mă rog, este un fel de încercare de a linişti spiritele, pentru a judeca cu mai multă atenţie. Din acest punct de vedere sunt de acord", a spus Ion Iliescu. (…) Nu sunt de acord cu multe altele, dar acum nu vreau să le comentez" , a spus Iliescu.
Durerea domnului Geoană este probabil foarte mare dat fiind că decizia Comitetului Executiv Naţional a fost în unanimitate în favoarea lui Ion Iliescu, nici un coleg de la vârful partidului nu a cerut sancţionarea celor “îndepărtaţi” de punctul de vedere oficial. Teoretic şi practic, Mircea Geoană se află în faţa unui noi eşec, al câtelea oare, de data aceasta în sânul propriului partid. Caracterul tranşant al replicii lui Ion Iliescu mă face să cred că momentul îndepărtării lui Mircea Geoană este foarte aproape, nu se aşteaptă decât organizarea evenimentului.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Fratele meu alb, cu riscul de a parea ca te lingusesc, tre sa iti spun ca esti fenomenal cu comentariile astea de pe poze. Aia cu "Daca prind tradatorii imi trag un pum in dinti. Sper sa ma doara" e de premiul Pulitzer. Pacat ca nu publici intr-un ziar chestiile astea.

Parerea mea.

Anonim spunea...

Mulţumesc mult pentru gândul cel bun.

Anonim spunea...

Are dreptate darius si-mi pare rau ca nu te-am laudat mai demult ptr asta.

Anonim spunea...

:)
Mulţumesc!