miercuri, octombrie 03, 2007

RUSINE!



Aş fi vrut să scriu câte ceva simpatic şi vesel despre discursul politic prezent în aula Parlamentului cu ocazia votului asupra moţiuni de cenzură. În afară de tânărul domn Boureanu care a vorbit din suflet, fără un impact însă şi fără a spune totuşi nimic nou... restul parlamentarilor au fost PENIBILI. Aceşti oameni ne reprezintă pe noi? Aceşti oameni reprezintă România? Am fost nu numai indignat, ci furios. Sunt furios. Chiar aşa?, suntem nişte proşti peste care aceste persoane fluiere Hăis ori Cea? De mult nu am simţit asemenea indignare. Marş afară din politică! Uite un vot imperativ. Poate aveţi treabă şi noi vă reţinem în funcţie! NESIMŢIŢILOR! Ţineţi-vă discursurile putoroase în Gradina Cişmigiu, cică sunt peşti în lac, poate vă ascultă. Nici măcar nu aveţi decenţa să vă ascultaţi între voi aberaţiile penibile. Eu sunt unul dintre cei care v-au votat... Vă spun în faţă. Mi-e scârbă! Mă auziţi? Scârbă. Plecaţi acasă cu toţii! Nu meritaţi onoarea de a intra în istorie!

5 comentarii:

tami spunea...

da, la cat ma uit eu la politica si nu e chiar f mult am cam aceeasi parere .
iar parlament = parlare + mentira
asta am aflat in excursia de la brussels.

Anonim spunea...

Nu ştiu dacă e chiar adevărată această origine :), dar oricum este o realitate vorbăria mincinoasă.

Anonim spunea...

asa te vreau, sa-ti mai dai putin drumul la naduf, dar sa stii ca au fost unele cifre date pe care nu le stiam si care daca sunt adevarate merita cunoscute.

Anonim spunea...

Un parlamentar care citeşte "fapte" în presă şi nu are o linie directă de informare, mai ales când reprezintă partidul, este supus unui gest incalificabil. Ne mai mirăm că poliţia face dosare cu tăieturi din ziare?
Un mare BRAVO presei române, este mai tare decât orice serviciu de informare. Ar trebui să fim conduşi de jurnalişti.

Anonim spunea...

Am citit si eu comentariul tau chiar ieri. Crad ca am reactionat identic si simultan.Singura diferenta e ca eu m-am legat de Geoana din cauza unor inclinatii subiective evidente cred ce ma fac sa ma intereseze mai mult prestatia liderilor PSD. Oricum si dpdv obiectiv, ce se joaca acum nu e soarta PNL-ului sau PD-ului ci a PSD-ului. Oricum, ce am vazut si dupa aceea m-a lasat cu un gust foarte amar iar niste comentarii superficiale de pe blogul AN mi-au cam intors stomacul pe dos. Ca atare nu o sa ma mai vezi cateva saptamani comentand pe blog-ul respectiv. Pur si simplu niste atitudini care m-au facu sa nu devin niciodata membru al lor m-au estomacat. Trebuie sa ma refac. Poate voi mai posta cate ceva pe blog-ul meu, dar daca pe tine scarba te face vehement pe mine ma face inert si apatic, asa ca nu garantez. Oricum, sa stii ca te citesc chiar si asa.