joi, decembrie 20, 2007

Beatus, qui prodest, quibus potest



(Fericit este cel care se face util prin ajutorul dat)
Am întrebat-o pe doamna Elena Udrea care este semnificaţia gestului colegilor domniei sale din PD de a nu primi pe domnul Laslo Torkes alături în gruparea la care au aderat în cadrul Parlamentului European. Domnia sa m-a trimis pe site-ul domnului Tokes, oarecum nepoliticos având în vedere că eu îi ceream o declaraţie politică:
“Raspuns Elena Udrea
Pentru a afla motivatia gestului colegilor mei, va rog sa intrati pe site-ul domnului Tokes.”

Deşi bănuiesc că pe acel site nu poate fi decât o serie cumplită de afirmaţii “iredentiste, separatiste… etc etc etcaetera”, încerc să caut site-ul parlamentarului european, nu foarte convins că acesta există. Deschid Google şi introduc “laslo tokes site”. Găsesc o serie de link-uri, dar nici unul către un loc al deputatului european. În schimb îmi apare indicaţia: “Did you mean: lazlo tokes site”. Să fi introdus eu greşit? Nu cred, sunt absolut convins că este Laslo, pe scurt de la Ladislau, nu are cum să fie cu litera Z. Dau totuşi curios pe link.
Obţin pe la vârful listei de link-uri unul către Lazlo Tokes - Trailer - Showtimes - Cast - Movies - New York Times. WAW! Adică s-a făcut şi un film despre viaţa pastorului reformat? Dau cu grăbire click pe link şi ajung pe adresa:
http://movies.nytimes.com
Ce văd acolo?
Lazlo Tokes
* About This Person
* Filmography
Nimic completat… foarte ciudat, nu înţeleg…
Am înţeles abia când am citit © 2007 Baseline StudioSystems, All rights reserved.
Am exclamat “AHA! Deci este vorba despre o producţie Băseline StudioSystems pentru 2007, toate drepturile cunoaşterii sunt rezervate domniei sale!”
Nu mai avea sens să caut site-ul parlamentarului european. Dumnezeu m-a îndemnat pe una din căile sale spre adevăr şi mi-a spus că acţiunea este o linie Băsescu.

PS. Pentru cine nu ştie, în slang-ul englezesc toke înseamnă să tragi un fum dintr-o ţigară de marijuana.
Mi-am adus aminte de parodia Weird Al Yankovic - What If God Smoked Cannabis la melodia lui Kelly Osbourne - What if God Was One Of Us. Doar că aş fi adaptat la rândul meu “What if Zeus smoked cannabis”. Astfel de politică dusă la extrem poate duce nu numai la profanarea celor mai sfinte valori ale societăţii româneşti dar şi la transformarea oamenilor în animale cuprinse de turbarea puterii. Ascultaţi cu atenţie cuvintele parodiei pentru a înţelege răul făcut de politică fiinţei noastre umane.

And if His eyes were pretty glazed
If He looked spaced-out
Would you buy His story
Would you believe He had an eye infection
And yeah yeah
God looks baked
Yeah yeah
God smells good
Yeah yeah yeah yeah yeah
What if God smoked cannabis
Hit the bong like some of us
Drove a tidy micro-bus
And He subscribes to Rolling Stone
When God made this place
In the beginning, did he plant any seeds
Or did he put them there for Adam and Eve
So they'd be hungry for the apple that the snake was always offering
And yeah yeah
God rolls great
Yeah yeah
God smells good
Yeah yeah yeah yeah yeah
What if God smoked cannabis
Do you 'spose He had a buzz
When He made the platypus
When He created both our homes
Does He like Pearl Jam or the Stones
And do you think He rolls His own
Up there in heaven on the throne
And when the saints go marching home
Maybe He sits and smokes a bone

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu pricep nimic si nici nu am timp, ce are baseline cu Basescu etc?
Poti sa traduci in romaneste pentru prosti, caci cred ca eu sunt unul din aia.

Bibliotecaru spunea...

Era un joc de cuvinte, o glumă
Baseline spuneam că este linia Băse, system şi studiouri, case de filme, manipulare. Pe scurt o banală glumă şi un joc de cuvinte care mi s-a părut absolut o "potriveală" incredibilă. Am scris acum câteva zile despre politica duală a preşedintelui, pe de o parte a sprijinit pe Tokes, pe de altă parte i-a pus beţe în roate. Mi se pare foarte ciudat ca cineva să intervină pe lângă preşedintele unui grup parlamentar din Parlamentul European şi să nu dea apoi nici măcar o sugestie de bine partidului cu care este partener.
Am intrat pe foaie acelui site, domnul Lazlo Torkes era prezentat ca un star de cinema dar nu erau nici un fel de informaţii, decât acest Baseline... am simţit atunci ironia "potrivelii".

Anonim spunea...

Aaha;