duminică, ianuarie 27, 2008

Noua Generaţie şi Becali sărăcesc


Lipsit de zâmbet şi ieşind încruntat din cadrul video al unei emisiuni semnată Realitatea TV, Domnul Gigi Becali se vede confruntat cu o migraţie a partidului spre alte partide mai norocoase "din punct de vedere al procentului". Domnul Becali începe să înţeleagă că banii nu vor fi niciodată îndeajuns pentru a putea păstra membrii din teritoriu. Părăsit şi de creierul filosof al partidului, aflat în cădere liberă după scandalurile din fotbal, mai ales cel cu Gică Hagi, domnul Gigi Becali se află într-o situaţie nu prea roză din punct de vedere politic. Iată de ce reacţia domniei sale de la Realitaea TV îmi pare mai mult tristă decât optimistă, deşi emisiunea a fost însoţită de râsul caracteristic.
Potrivit cotidianului Gândul, peste 10.000 de membri PNG au părăsit deja formaţiunea nemulţumiţi de lipsa de comunicare a lui Becali şi a celorlalţi lideri de la centru cu filialele.
Adevărul relatează chiar şi un incident din judeţul Dolj, unde foştii penegişti îl şantajează acum pe preşedintele partidului. După ce 5.000 de membri ai PNG alături de conducerea executivă a partidului au demisionat la începutul săptămânii, acum colegii rămaşi în partid susţin că fostul preşedinte a furat arhiva partidului. Oamenii povestesc că acesta i-ar fi cerut secretarului de partid 20.000 de euro pentru returnarea actelor.
Ex-preşedintele PNG Craiova, Corneliu Stănescu, a precizat, în schimb, că a predat arhiva şi că are procesul-verbal al predării arhivei. Stănescu a spus că a părăsit partidul pentru că nu există o bună comunicare cu preşedintele PNG.
"Comunistule, şobolanule", a replicat Becali, în direct, la Realitatea Tv, în dialog cu ex-preşedintele de la Craiova, acuzându-i pe cei care au plecat din PNG că sunt "şobolani care părăsesc corabia".



Pe undeva, domnul Becali are dreptate, cei care s-au strâns pe lângă domnia sa au fost mai mult cu un interes mercantil. Pe de altă parte, domnul Becali nu înţelege că un partid politic nu este un sindicat al crimei în care să fie un naş care să comande întreaga organizaţie. Domnul Gigi Becali va învăţa sau va dispărea.
" Eu am intrat în politică... eu sunt om idealist. Am intrat în politică să fac o oaste creştină şi să fac o politică idealistă."
Eu apreciez gândul domnului Becali, din păcate acea politică cu comandat pe viaţă nu mai este posibilă; cel puţin eu sper să nu mai fie posibilă.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Gigi Becali va trebui sa invete ca nu va reusi sa razbeasca intotdeauna cu bani. Am vazut si eu un pic din emisiunea de la Realitatea. Nu mi-a placut sfasierea lui, prea inchizitionara a Corinei Dragotescu.

Bibliotecaru spunea...

Oricât m-as chinui, eu nu am reuşit să văd nimic rău în Corina Dragotescu.

pescarusul argintiu spunea...

Accentele de comedie spumoasa cu iz caragialesc pe care ni le transmitea involuntar Gigi Becali prin iesirile sale la rampa au degenerat tot mai mult in zilele din urma, transformandu-se tot mai mult din bufonerie intr-un grotesc amar. Ramane de vazut spre ce zari politice se va indrepta detasamentul celor 10.000 de ex-PNG-isti si cum se va redresa "partidul si al sau conducator" dupa aceasta dura lovitura de imagine.

Anonim spunea...

Sa nu crezi ca l-as simpatiza pe Becali! I-am vazut si in aceasta dupa-amiaza.De data asta, Corina a gasit tonul si modalitatea sa-i raspunda oierului, incat l-a aruncat in ridicol.

Bibliotecaru spunea...

Am impresia însă că şi Becali o respecta pe Corina Dragotescu ceva mai mult decât pe "hahalerele şi javrele" de la Antena 1! ;)