joi, februarie 28, 2008

Radu Duda se duce... tare!


Mă aşteptam ca Radu Duda să spună premierului... "Domnule prim-ministru, măi Tăricene! Eu mă duc că am treabă, nu vreau să mănânc banii României de pomană. Mi-am luat clădirile regale înapoi, sunt şi eu un nume, poate vine monarhia la putere, că uite partidele au dat greş... Eu m-aş cam duce!"
Ei bine, nu s-a întâmplat aşa. Dl. Radu Duda, alias Principele Radu de Hohenzollern-Veringen, a declarat că intenţia sa de alteţă regală este să se retragă din pomana dată din septembrie 2002, un gest de curtoazie a premierului de atunci Adrian Năstase. Domnia sa este un reprezentant atât de special al Guvernului încât nimeni nu prea ştie ce face domnia sa acolo. Dragostea de moşie însă nu-l va părăsi pe prinţul de Duda, alteţa sa va ajuta în continuare România, dar prin alte căi, transmite corespondentul MEDIAFAX.
"Nu cred, pentru că nu ştiu cum se va schimba, dar nu cred din alt motiv. Cred că n-o să mai pot să mai fac, a fost prea mult, au fost deja şapte ani, prefer să fac aceste lucruri de pe un alt temei. S-au încheiat anumite lucruri pe care le-am avut ca deziderat, România a intrat în NATO, a intrat în UE, acum instituţiile trebuie să-şi facă treaba lor. Iar nouă ne rămâne de făcut ce ni se potriveşte mai bine, adică genul acesta de întâlniri şi altele, dar de alt fel", a spus principele.
Aha! Deci aşa! nu e un "răspuns definitiv", dar e timpul pentru un punct. "Şapte ani e mult, e o întreagă generaţie", a argumentat el. După punct poate urma un banal "SFÂRŞIT" sau un mai optimist "Va urma".

Niciun comentariu: