marți, august 19, 2008

Gândul: Iliescu îi transmite lui Geoană: „Are şi imunitatea logica ei“


Gândul: Iliescu îi transmite lui Geoană: „Are şi imunitatea logica ei“
Mircea Geoană a anunţat, duminică, la malul mării, că parlamentarii social-democraţi vor depune un proiect de lege pentru modificarea Constituţiei, prin care preşedintele României, senatorii, deputaţii şi miniştrii să nu mai aibă imunitate.

Liderii PSD spun însă că nu ştiu de aşa o iniţiativă, întrucât preşedintele partidului nu s-a consultat cu ei când s-a hotărât să facă astfel de promisiuni publice.

Citeşte ce a declarat Ion Iliescu referitor la propunerea lui Mircea Geoană în privinţa imunităţii pe www.gandul.info

Oare de ce am eu impresia că Mircea Geoană s-a trezit iar (pentru a căta oară) vorbind de unul singur. Până la urmă, obligat de izolarea la care este supus Mircea Geoană, sunt silit în a-mi deveni simpatic acest personaj.



COMPACT - UN ALT INCEPUT

Strada pe care-ai stat
Pastreaza si acum
Locuri prin care-altadat'
Cu tine am trecut.

Cand ploaia in parc ne prindea
Si totul era linistit
Traiam clipe care-as fi vrut
Sa n-aiba un sfarsit.

Acuma mi-e greu sa mai cred
Ca tot ce s-a-ntamplat
Mai poate fi, macar odata,
Mai poate fi adevarat.

In clipa in care-am sa plec
Ce rost ar mai avea ?
Invata din nou sa speri,
Nimic nu s-a schimbat !

Altul, desigur,
Te va iubi mai mult.
Va fi un alt inceput.
Nu stiu, desigur,
Ce ti-ai dorit mai mult,
Poate un alt inceput.

Sunt zile in care nu cred
Ce te-ar putea opri
Sa fiu tot eu acela
Pe care-l vei dori.

Sunt singur, de-atata vreme,
Singur si de mult
La usa mea nici nu mai tin minte
De cand nu ai batut.

Altul, desigur,
Te va iubi mai mult.
Va fi un alt inceput.
Nu stiu, desigur,
Ce ti-ai dorit mai mult,
Poate un alt inceput.

Altul, desigur,
Te va iubi mai mult.
Va fi un alt inceput.
Nu stiu, desigur,
Ce ti-ai dorit mai mult,
Poate un alt inceput.

Niciun comentariu: