sâmbătă, februarie 07, 2009

Angajez de urgenţă opertor audio-stenograf, am deschis dosar!


Stenogramă cu mămăligă, bişon şi un milion jumate
de Adrian Ţone

- Cât îţi ia bre să răspunzi la telefonu’ ăla. Cât îţi ia, de? Hai lasă…Bre mamă, fă fă şi mie o mămăligă că vin acu’ acasă. S-a terminat lanciu ăla cu Beckenbauer şi vin acu’ acasă. Mie mi-e o greaţă de nu mai pot de icrili alea. Nici alea negre nici alea roşii. Numi-mi place nici mort. Sunt în maşină, acuma vin, da’ aştept la barieră.

- O mămăligă? Da’ ce-ţi veni mă Gigi, maică?

- Uite, uite-aşa îmi veni mie… îmi veni mie să mănânc io acu’, acu îmi veni mie să mânânc io acu mămăligă cu brânză. D’aia veche…veche mai avem, nu? Avem, că a muls ăia oile ieri nu?

- Păi dar…Ţi-ai găsit… Ăia ai tei e nişte leneşi, nici nu ştiu de ce le-oi da tu atâţia amari de bani că tot io mulg şi alea 30 de amărâte de oi.

- Cum bre mamică, fu… Băga… Să vezi…Doamne iartă-mă şi miluieşte. Şi cum adicătelea amărâte de oi? Că alea e oi scumpe…

- Ce-ai zis Gigi!!!?? Ce-ai zis… Mă, împieliţatule, mă…dacă te-ar auzi tac’tu s-ar svârc…s-ar svârc… ptiu, bătu-te-ar…

- Stai bre mămică, n-am zis bre, ştii că-s credincios şi că Dumnezeu le face pe toate şi tot el le desface, da’ să te lase pe matale să… stai aşa că mă sună Tea…nu închide bre mămică că mă duc pe linia ailantă, da’ revin.

- Zi mă Tea… ce-a zis ăia cu treaba aia? Tu-le mor…băă, io mor cu ei dă gât bă, băga-mi-aş… in gutu lor de nenorociţi. Păi mă face ei pe mine mă?

- Ăăă, nu bre…bre nea Gigi, Marius e la telefon, beam o cafea cu nea Tea… şi voiam să te întreb ce fac cu Neşu, că Bişonu’ ăla, al dreacu’ de bişon, că io nu mai am baterie la telefon… ne dă acu’ că cică am avea noi de dat bani lui şi nu ştiu ce… îl mai bag în echipă bre? Aasta vroiam io de la matale…

- Bă, bă Mariuseeee, bă baiatuleee, ţi-am mai zis mă? Ţi-am mai zis? Sau nu ţi-am mai zis? Bă, în faţă joci cu Neşu, mă-nţelegi, sau cu finu’, nu, nu… nu cu finu’ că ne trebuie om şi la închidere şi dacă îl joci în spate nu mai are cine sta în faţă, mă-nţelegi? Asta e, şi îi facem… Cu Dumnezeu înainte… Că dacă nici el care, vorba aia…Hai dă-l pă Tea… Stai, aşteaptă…

- Da, bre mămică, şi să-mi pui şi nişte ceapă d’aia roşie lângă şi nişte pastramă d’aia tot veche din pod. Da numa’ câteva felii aşa de două deşte… să nu fie multe… Stai aşa

- Tea, ce morţii… cum mă să-mi facă mie ăia alea mã? Păi nu le e mă ruşine dă Dumnezeu? Nu le e, baga-mi-aş… Da’ i vede mă el îi vede că e sus şi le rezolvă pe toate…

- Gigi, mă… mă Gigi, io… io am încercat…da cică că vezi că pe colo pe dincolo, că nu se poate că riscu şi nu mai ştiu ce, pă care tu ţi l-ai, vezi doamne, asumat…

- Lasă mă că vede ei pă dreacu diseară, mă-nţelegi, vede ei pă dreacu… diseară mă duc, … în gură să-i …, dacă nu mă duc io cu un sac dă bani. Un milion jumate iau la mine în maibah şi îi pun pă masă. Pă toţi îi pun pă masă să văd dacă mă mai face… Unde mergem, tot la Victoria, sau la Pricesa aia, sau cum ii zice… Băga…în gâtu lor,…mamii lor, nenorociţii dracu, băga…

- Gigi!!!! Ce-ai zis mă nemernicule? Mă, te vede…

De 20 de ani nu cred să fi existat în România o mojicie, mârşăvie şi mârlănie mai mari decât ascultarea, înregistrarea şi publicarea unor convorbiri private, fără absolut nicio legătură cu aşa-zisul act judecătoresc.

(sursa: http://www.mediafax.ro)

Niciun comentariu: