joi, februarie 05, 2009

Bătrâneţe, haine grele




Bătrâneţe, haine grele
Ce n-aş da să scap de ele
Că-mi trec zilele, trec şi eu
Bătrânesc şi-mi pare rău
Trec zilele, trec şi eu
Bătrânesc şi-mi pare rău

Tinereţe haină scumpă
Ce n-aş da să nu se rupă
Că-mi trec zilele, trec şi eu
Bătrânesc şi-mi pare rău
Că-mi trec zilele, trec şi eu
Bătrânesc şi-mi pare rău

Ziarul Gardianul a publicat astăzi un articol mai ascuns care m-a impresionat foarte mult. Duritatea vieţii a ajuns în zona insuportabilului şi nimeni nu pare să poarte o vină.


Saracie. O batrana a cerut autorizatie sa poata cersi legal
05-02-2009

O pensionara din Focsani i-a cerut primarului municipiului, Decebral Bacinschi, în cadrul unei audiente, sa îi dea autorizatie ca sa poata cersi în mod legal motivând ca pensia pe care o primeste este foarte mica. Veta Costache s-a înscris în audienta la primarul Decebal Bacinschi si i-a cerut acestuia sa-i dea autorizatie sa poata cersi legal sau sa fie eutanasiata. „As vrea o autorizatie ca sa pot cersi legal, ca nu ma mai descurc.

http://www.gardianul.ro/upload/2009/02/news_img_129005_95951.jpg

Uitati, va las retetele, ca mie nu-mi folosesc la nimic… Oricum nu am bani sa le cumpar. Stiti ce ar trebui sa faca cu noi, astia care avem pensii mici? Sa ne eutanasieze, ca pe animale. Daca nu platim întretinerea suntem dati afara din case. Daca o platim nu ne mai ramân bani de nimic. Eu sunt disperata... Cersesc acum la dumneavoastra, dati-mi niste bani sa-mi iau medicamentele sau sa cumpar un kilogram de zahar sa-mi pot face un ceai“, i-a cerut femeia edilului focsanean. Primarul Decebal Bacinschi i-a explicat batrânei ca nu poate face nimic pentru a-i mari pensia, dar i-a promis ca va încerca totusi sa o scuteasca de la plata taxelor si impozitelor, însa numai cu aprobarea Consiliului Local.
N.L.
(sursa: http://www.gardianul.ro)

Niciun comentariu: