duminică, februarie 08, 2009

Face PNL ce spune Dinu Patriciu?


Eu unul nu cred că dl. Dinu Patriciu este atât de implicat în viaţa politică. Dar asta nu prea are importanţă cât timp percepţia generală este că PNL înseamnă de fapt Dinu Patriciu în foarte multe feţe. Pe de altă parte, dacă ar fi aşa, atunci şi latura liberală din PD-L ar înseamnă Dinu Patriciu. Ori poate grupul liberal care a trecut graniţa PNL-PD a fugit de dominaţia miliardarului? Sunt multe ipoteze, multe întrebări... foarte puţin răspunsuri.

Scriind aceste rânduri observ că milionar conţine "mili" şi "n-ar", pe când miliardar conţine acelaşi "mili" şi "dar". Mă rog, divaghez...


Patriciu spune ca, in momentul de fata, nu sustine pe nimeni la presedintia PNL
Realitatea.net - Duminica, 8 Februarie 2009

"Eu nu sustin pe nimeni in momentul de fata, salut competitia", a afirmat Patriciu, intrebat fiind pe cine sustine la presedintia PNL. Precizarile omului de afaceri sunt facute cu o luna si jumatate inaintea Congresului extraordinar al liberalilor, in contextul in care, deocamdata, niciunul dintre cei trei lideri marcanti care ar putea intra in cursa - Calin Popescu Tariceanu, Crin Antonescu, Ludovic Orban - nu si-au anuntat oficial candidatura.

In cadrul emisiunii s-a abordat si chestiunea puterii exercitate de omul de afaceri asupra PNL si asupra guvernarii. "Toata povestea cu influentarea PNL-ului de catre Dinu Patriciu e absurda pentru ca nu aveam ce sa cer acestui Guvern. Poate Guvernul sa-mi ceara mie...", a comentat directorul general al Grupului Rompetrol. "Ar fi putut sa-mi ceara, dar eu lor n-aveam ce sa le cer. Orice guvern are nevoie de mediul de afaceri si de oameni de afaceri puternici, are nevoie de ei in cele mai diverse situatii (...) De exemplu, sa ne ceara parerea si sa ne intrebe "Mai baieti, voi, care sunteti destepti, cum credeti ca putem rezolva problemele crizei incipiente din Romania?"", a explicat Patriciu.

Cat priveste guvernarea PNL, omul de afaceri a precizat ca, pentru cresterea PIB-ului de la 58 de miliarde de dolari in 2004, la 193 de miliarde de dolari in 2008 "trebuie sa-i fim recunoscatori lui Calin Popescu Tariceanu". "In rest, am si eu foarte multe rezerve fata de multe lucuri care, prin inertie, s-au propagat pana in zilele noastre incepand din anii '90 si cred ca reforma pe care acest guvern liberal putea sa o faca ar fi trebuit sa fie mai profunda", a conchis el.

http://media.hotnews.ro/media_server1/image-2008-02-15-2365333-41-dinu-patriciu.jpg
(sursa: http://economie.hotnews.ro)

Patriciu: Guvernul Tăriceanu trebuia să facă o reformă mai profundă
07 Feb 2009 Izabela Niculescu, Cotidianul

Şeful Rompetrol a declarat sâmbătă seara, la Realitatea Tv, că, deocamdată, nu sprijină pe nimeni la preşedinţia PNL şi "salută" competiţia, iar despre influenţa sa asupra partidului a spus că este o "poveste absurdă".

"Eu nu susţin pe nimeni în momentul de faţă, salut competiţia", a afirmat Patriciu, întrebat fiind pe cine susţine la preşedinţia PNL. Precizările omului de afaceri sunt făcute cu o lună şi jumătate înaintea Congresului extraordinar al liberalilor, în contextul în care, deocamdată, niciunul dintre cei trei lideri marcanţi care ar putea intra în cursă - Călin Popescu Tăriceanu, Crin Antonescu, Ludovic Orban - nu şi-au anunţat oficial candidatura, informează NewsIn.

În cadrul emisiunii s-a abordat şi chestiunea puterii exercitate de omul de afaceri asupra PNL şi asupra guvernării. "Toată povestea cu influenţarea PNL-ului de către Dinu Patriciu e absurdă pentru că nu aveam ce să cer acestui Guvern.

Poate Guvernul să-mi ceară mie...", a comentat directorul general al Grupului Rompetrol. "Ar fi putut să-mi ceară, dar eu lor n-aveam ce să le cer. Orice guvern are nevoie de mediul de afaceri şi de oameni de afaceri puternici, are nevoie de ei în cele mai diverse situaţii (...) De exemplu, să ne ceară părerea şi să ne întrebe «Măi băieţi, voi, care sunteţi deştepţi, cum credeţi că putem rezolva problemele crizei incipiente din România?»", a explicat Patriciu.

Cât priveşte guvernarea PNL, omul de afaceri a precizat că, pentru creşterea PIB-ului de la 58 de miliarde de dolari în 2004, la 193 de miliarde de dolari în 2008 "trebuie să-i fim recunoscători lui Călin Popescu Tăriceanu". "În rest, am şi eu foarte multe rezerve faţă de multe lucuri care, prin inerţie, s-au propagat până în zilele noastre începând din anii '90 şi cred că reforma pe care acest guvern liberal putea să o facă ar fi trebuit să fie mai profundă", a conchis el.

(sursa: http://www.infoportal.ro)

Niciun comentariu: