miercuri, februarie 04, 2009

Transcript declaraţie de presă Călin Popescu-Tăriceanu


4 februarie 2009
Delegaţia Permanentă de astăzi a fost convocată pentru a lua o decizie în privinţa organizării unui Congres. Aseară după cum ştiţi, am avut o discuţie cu preşedinţii tuturor filialelor judeţene ale PNL, ocazie cu care le-am expus punctul meu de vedere referitor la oportunitatea unui Congres şi mai ales a unui Congres extraordinar. Mă bucur că astăzi această propunere pe care am înaintat-o Delegaţiei Permanente a fost acceptată cu o largă majoritate. Deci am hotărât astăzi să organizăm un congres extraordinar în luna martie, în 20-21 martie. Cred că dincolo de această decizie vreau să mă refer la discuţiile care au avut loc şi care au accentuat necesitatea unei ample dezbateri poltice, care să definească în mod clar liniile de acţiune politică ale PNL în perioada următoare, mai ales în contextul în care avem un Guvern care cred că va intra în istoria post-decembristă a României ca fiind cel mai mare generator de probleme economice şi sociale, de gafe care nu se mai opresc, de bâlbâieli care clar pun sub semnul îndoielii capacitatea de a guverna a celor două partide.
Este nevoie de o acţiune politică serioasă, responsabilă aşa cum am făcut în ultimii patru ani, sunt convins că PNL are resursele necesare atât în planul ideilor şi proiectelor, cât şi în ceea ce priveşte militanţii, resursa umană să propună românilor în această perioadă dificilă de criză economică, care îi afectează pe foarte mulţi dintre concetăţenii noştri, un proiect care să scoată România din dificultăţi, să o repună pe o traiectorie ascendentă, de creştere economică, care să le genereze în continuare venituri mai mari, creşterea nivelului de trai, locuri de muncă sigure şi bine plătite. Cred că aceasta este prioritatea noastră fără să scăpăm din vedere că anul acesta avem două momente electorale importante:primul alegerile pentru Parlamentul European şi cele prezidenţiale.
Delegaţia Permanentă a însărcinat Biroul Politic să stabilească calendarul de desemnare al candidaţilor pentru Parlamentul European şi, evident, pentru alegerile prezidenţiale. Acest lucru va fi realizat în perioada următoare, însă, subliniez din nou, Congresul trebuie să fie un moment de dezbatere politică internă, care să ofere posibilitatea PNL, militanţilor noştri să iasă în faţa românilor cu un proiect politic pentru viitorul românilor.
(sursa: http://pnl.ro)

Niciun comentariu: