luni, iunie 22, 2009

Reclama ca politică de stat


Zilele acestea asistăm la o reclamă agresivă esenţială în pauzele dintre momentele neesenţiale ale televiziunilor (adică producţia efectivă, emisiuni, filme...). Această reclamă, la o firmă de telefonie, este cu un bunicuţ moldovan care, speriat de un hoţ, spune cu accent de Andreea Marin când este ofuscată rău de tot...
"Ce faci? Vrei să mă sperii? Ia să-i dau eu telefon lui fii-miu (filius meus) că am tarif special pe telefon şi minute gratuite pe mobil, să vină să te bată... Ştii ce e fii-miu? Este bodigard...



Ei bine, microfonul aruncă bomba şi politica îşi pierde trompa (altă rimă n-am găsit). Urmare a înregistrării ilegale din sânul privat al PSD şi dezavuarea secretelor de tip "Pe ei, pe ei, pe ei pe mama lor!", politica s-a tulburat până a ajuns să semene cu reacţia la o supradoză de 1,4-Bis(2-ethylhexyl) sodium sulfosuccinate, cunoscut şi sub numele de Coprol.

Dragnea: Berceanu - "tâmpitul ăsta", Boc - "ţâşt-bâşt-ul", Blaga - vorbeşte numai dimineaţa" - RTV

Şedinţe separate, luni dimineaţă, ale PSD şi PDL la Camera Deputaţilor

Nica, după coaliţie: S-a cerut liderilor PSD şi PDL reţinere în declaraţiile politice

Antonescu vrea dezbatere publică împreună cu Geoană şi Boc


Întrebarea, pe deplin justificată, cred eu, se concentrează asupra numelui băiatului care funcţionează în ţara asta ca bodigard şi, mai ales, fiul cui este el? Eu aş pune mâna pe telefon să sun la tarif redus... dar nu am pe cine să sun ca să mă apere... Din păcate.

4 comentarii:

Gabriela spunea...

nu cred ca ai nevoie sa te apere vreun bodiguard.. trebuie doar sa iti pui mintea la contributie si sa cerni esenta din ceea ce se da la televizor. mie una mi-e clar cu ce insi avem de-a face in pdl si m-am cam lecuit de febra basescu.

Bibliotecaru spunea...

Ei... toată lumea are nevoie de un Kevin Costner atunci când este ca Whitney Houston. :)

Eu rămân la părere că violenţa este mesajul principal transmis de politică.

balbeck spunea...

Ura!Pe cine luam la bataie?In ultimele 3 zile m-am batut cu doi.Era sa mai ma bat cu unu`,dar s-a lasat la timp.In 3 zile in loc sa ma bat cu 3,m-am batut cu 2.
Ce lauda!
Uneori o si caut,dar nu prea o gasesc.Le fac poze si-i pun pe site.

Bibliotecaru spunea...

Eu mă gândeam la o altfel de bătaie... :D