vineri, octombrie 29, 2010

Ioana Macarie în Regele Cerb


http://teatrulmasca.wordpress.com/2010/10/29/cand-coregrafii-sunt-actori-ioana-macarie-in-regele-cerb/

– Cum ai primit distribuirea in REGELE CERB?

- Domnul Malaimare mi-a propus rolul “Zana Morgana” si am primit propunerea cu mult interes. A urmat o auditie pentru domnul Casarin si am primit un raspuns pozitiv. Partea asta a fost mai usoara decat ceea ce a urmat.

- Banuiesc ca nu este prima experienta, si totusi cum simti diferenta intre a coordona din ,,tribune” si a fi pe scena?

- Fiind prima mea experienta in caliatate de actor pe scena ( in afara de serialul “Cu Un pas Inainte” - ProTV) emotiile au fost prezente la fiecare repetitie. In fiecare zi am invatat lucruri noi de la colegii mei care pana atunci au fost interpreti in coregrafiile mele. A fost o experienta de neuitat de care m-am bucurat si ma bucur cu fiecare spectacol.

- Cum ai trait constructia spectacolului? Ai avut libertatea sa creezi, sa propui, sau ti s-au trasat cadre fixe?

- Cadrele fixe iti pot contura niste libertati extraordinare. Asa ca a fost extraordinar ca temele mele sa fie limitate de forma costumului, a mastii sau a textului. Pentru mine a fost mult mai clar, iar imaginatia a mers destul de departe mai ales in scenele de miscare.

- De ce ar trebui cineva sa vina sa vada REGELE CERB?

- In primul rand pentru ca este o comedie. Cine nu si-ar dori ca dupa o zi istivitoare de lucru sa se relaxeze urmarind niste personaje fantastice, pe o scena extraordinara, cu niste costume lucrate impecabil, intr-un teatru primitor, intr-o comedie autentica. Eu as merge oricand…

Regele Cerb – Duminica 31 octombrie, ora 19.00

Niciun comentariu: