marți, ianuarie 18, 2011

Diferenţa dintre filosof şi profesorul de filosfie


Definiţia intelectualului este una controversată. Personal definesc intelectualul drept persoana care trăieşte preponderent folosindu-şi inteligenţa. Intelectualul nu este neapărat nici om de succes, nici cineva care devine prin activitatea sa un fel de lider al societăţii, nici cel despre care critica spune că ar fi un om capabil, nici un om care are vaste cunoştinţe... Eu înţeleg prin intelectual o persoană care îşi foloseşte intelectul în majoritatea timpului de zi cu zi.
Iată un film interesant care face o diferenţă medicală între creaţie şi informaţie, între intelectual şi cultivat.

4 comentarii:

Axyy spunea...

Deranjez in legatura cu un parteneriat cu siteul :
www.axyy-filme.com [ 7000 vizite ]
www.onlinemoca.com [ 2000 vizite ]
Daca esti interesat pot fi gasit la adresa de email

mediartys spunea...

puneti-mi si mie la dvs. postul despre concertul ARTYS prelauti din www.mediartys.blogspot.com articolul cu consideratie Cosmin Faur

mediartys spunea...

http://mediartys.blogspot.com/2011/01/cvartetul-artys-si-muzica-lumii-la.html uitati aici linkul mia exact

Bibliotecaru spunea...

@ CVARTETUL ARTYS
Mă scuzaţi... dar nu prea înţeleg unde doriţi să pun link-ul respectiv. Nu mă opun ideii, chiar vreau să vă promovez, dar nu am înţeles exact ceea ce doriţi.